Podział pracy w małej firmie
Ważnym aspektem każdej działalności gospodarczej jest podział odpowiedni podział pracy pomiędzy wspólników czy też pracowników, o ile zakres obowiązki pracownika jest zwykle regulowany przez właściwy dokument np. umowa o pracę. O tyle podział pracy między wspólnikami w firmie może być trudniejszy, oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie aby usankcjonować obowiązki wspólników za pomocą jakiś dokumentów prawnych, co zwykle ma miejsce w dużych firmach. Jednakże w małej firmie nie musimy być aż tak formalni, lepiej skupić się na budowaniu firmy, na biurokracje zawsze przyjdzie czas. Najlepszym rozwiązaniem będzie dyskusja między wspólnikami na temat rodzaju obowiązku i terminów lub czasu ich realizacji, ew. dostosować tak obowiązki aby pasowały do naszych predyspozycji lub ewentualnych udziałów z zyskach jakie sobie założyliśmy, w przypadku gdy firma wymaga realizowania wiele różnych zadań możemy pokusić się o metody organizacji zajęć takie jak np. GTD dzięki, którym można znacznie usprawnić wykonywanie zadań w firmie, można też skorzystać z własnych autorskich pomysłów organizacji prac.
Podobne artykuły tematyczne o architekturze:
- sobota, 31 lipca, 2021Ogrodzenia producent Posted in Nieruchomości, Architektura, Dom i Ogród, Usługi, Budownictwo, Mieszkania
- sobota, 14 maja, 2016Nowe mieszkania na sprzedaż Posted in Dom i Ogród
- wtorek, 4 grudnia, 2018Wszystko o umowie deweloperskiej! Posted in Nieruchomości
- wtorek, 4 grudnia, 2018Zakup lokali lub budynku wymagających remontu Posted in Nieruchomości
- wtorek, 19 września, 2017Budownictwo przemysłowe Posted in Dom i Ogród
- piątek, 27 stycznia, 2017Domy z drewna Posted in Architektura
- czwartek, 29 września, 2016Hale stalowe Posted in Budownictwo
- poniedziałek, 22 lipca, 2019Mieszkaniowe możliwości Posted in Mieszkania
- wtorek, 28 lutego, 2017Kontenery na gruz Posted in Architektura
Ostatnio skomentowane: