Meble do call center
Czy meble do call center muszą być specjalne?
Call center to obecnie jedno z najbardziej popularnych środowisk pracy. Najprościej mówiąc, jest to centralne i telefoniczne biuro obsługi klienta. Najczęściej, call center działa przez dwadzieścia cztery godziny na dobę. Jest ono zazwyczaj zlokalizowane w jednym mieście, w głównej siedzibie firmy. Pracownicy call center obsługują interesantów z całego kraju. Żeby dział ten mógł sprawnie funkcjonować, potrzebne są specjalne meble do call center. Wśród nich należy wymienić przede wszystkim biurka z odpowiednimi przegrodami. Mają one podwójną funkcjonalność. Pierwszy aspekt wiąże się z komfortem ulokowania komputera, wysuwaną półką na klawiaturę i specjalnym podwyższeniu na monitor. Niezwykle ważna jest przegroda, która oddziela poszczególne stanowiska pracy od siebie. Meble do call center muszą bowiem uwzględniać konieczność wytłumienia hałasu, jaki jest generowany w tego typu środowisku pracy. Jest to związane z ciągłym przeprowadzeniem rozmów telefonicznych przez dużą ilość pracowników.
Ostatnio skomentowane: