Podział pracy w małej firmie
Ważnym aspektem każdej działalności gospodarczej jest podział odpowiedni podział pracy pomiędzy wspólników czy też pracowników, o ile zakres obowiązki pracownika jest zwykle regulowany przez właściwy dokument np. umowa o pracę. O tyle podział pracy między wspólnikami w firmie może być trudniejszy, oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie aby usankcjonować obowiązki wspólników za pomocą jakiś dokumentów prawnych, co zwykle ma miejsce w dużych firmach. Jednakże w małej firmie nie musimy być aż tak formalni, lepiej skupić się na budowaniu firmy, na biurokracje zawsze przyjdzie czas. Najlepszym rozwiązaniem będzie dyskusja między wspólnikami na temat rodzaju obowiązku i terminów lub czasu ich realizacji, ew. dostosować tak obowiązki aby pasowały do naszych predyspozycji lub ewentualnych udziałów z zyskach jakie sobie założyliśmy, w przypadku gdy firma wymaga realizowania wiele różnych zadań możemy pokusić się o metody organizacji zajęć takie jak np. GTD dzięki, którym można znacznie usprawnić wykonywanie zadań w firmie, można też skorzystać z własnych autorskich pomysłów organizacji prac.
Podobne artykuły tematyczne o architekturze:
- niedziela, 14 stycznia, 2018Wielotematyczny portal internetowy wordpress dla każdego Posted in Nieruchomości
- poniedziałek, 7 listopada, 2016Artykuły bhp sklep internetowy Posted in Architektura
- piątek, 6 stycznia, 2017Zabudowa balkonów Posted in Usługi
- piątek, 20 stycznia, 2023Pompy ciepła Koszalin Posted in Budownictwo
- niedziela, 28 lutego, 2016Kocie domki Posted in Architektura
- piątek, 15 czerwca, 2018Meble pracownicze Katowice Posted in Mieszkania
- piątek, 15 czerwca, 2018Meble kuchenne klasyczne Posted in Mieszkania
- niedziela, 28 stycznia, 2018Wynajem nieruchomości komercyjnych Warszawa i nieruchomości wakacyjne Posted in Nieruchomości
- środa, 21 grudnia, 2016Odpowiednia wentylacja Posted in Nieruchomości
Ostatnio skomentowane: